10 نكته براي استفاده از رنگ گچ

ارائه خدمات ساختماني با بهترين متد روز دنيا

10 نكته براي استفاده از رنگ گچ

۱۸۲ بازديد

با استفاده از بافت نازك و رنگ هاي گول زدن، رنگ گچ سبب تغييرات اقلام عادي مانند مبلمان فروشي و نگهداري آن به قطعه هاي هنري چشمگير مي شود. بوي نامطبوع و به طور طبيعي از VOCs، رنگ گچ شادي است كه با آن كار مي كند و به احياي اقلام قديمي يا ايجاد ظاهر جديد تبديل مي شود. رنگ گچ به طور متفاوتي نسبت به رنگ معمولي عمل مي كند، زيرا داراي مواد معدني است كه آن را به شستشوي آهك نزديك تر مي كند تا رنگ هاي لاتكس. آموزش نقاشي ساختمان با زمان بسيار خشك شدن و انتخاب يك پايان موم نهايي، رنگ گچ تمايل به كار تحت مجموعه اي از قوانين خود را دارد. با اين نكات، هر چند، شما به راحتي مي توانيد مبلمان منحصر به فرد طراوت با خيره كننده به نظر مي رسد و اين پارچ گچ پارچ بافت مخمل مخلوط.

 

 

آسان در كار پيش دبستاني برويد

راهنماي رنگ به طور معمول نياز به تميز كردن گسترده و پيش آماده سازي ديگر سطوح قبل از اعمال رنگ را برطرف مي كند. شما ممكن است خوشحال باشيد كه ياد بگيرند كه رنگ گچ در چسبيدن به سطوح مشكل بسيار قابل توجه است. بر روي تمام اما بدترين مسائل مربوط به سطح زمين مانند گرانروي سنگين و يا چوب سقوط مي توانيد از شن و ماسه، تميز كردن و چسباندن اجتناب كنيد.

 

Door With Chalk Paint Finish

استفاده از ضربه هاي مختلف برس براي اثرات متنوع

خلاقيت با سكته قلم مو رنگ گچ خود را به نظر كاملا متفاوت است. براي تمام تكنيك هاي سكته، قبل از رفتن به منطقه مجاور يك منطقه محلي را تكميل كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه به سرعت كار كنيد

 

 

  • سوراخ سوراخ: براي يك اثر پارچه كتاني، قلم مو را به صورت عمودي بكشيد و با سكته مغزي افقي دنبال كنيد.
  • پياده روي: براي ايجاد پيك ها و دره هاي كم، رنگ را به اندازه ضخيم در يك منطقه كوچك قرار دهيد و با آرنج كردن با موها ادامه دهيد.
  • Feather: براي يك سطح صاف، رنگ را در يك منطقه كوچك بريزيد و به سرعت با سايه هاي اضافي موازي در بالا پيروي كنيد.

 

آزار و اذيت با دقت شنگره

تنش زايي تكنيكي است كه توهم سن از روي سطوح چوب را ايجاد مي كند. اجتناب از ترساندن تمام زمينه هاي مبلمان به همان اندازه. در عوض، در مورد مبلمان معتبر ونيز و مناطقي كه بيشترين سايش و پاره شدن را دارند، فكر كنيد: لبه هاي 90 درجه، نزديك دستگيره ها و كشش ها، نقاط بالا و سطوح كار افقي. نقاشي خانه تهران سندباي نقره اي صيقلي مانند # 220 را در اطراف يك بلوك چوب بپوشانيد و يا يك بلوك شن و ماسه فوم را خريداري كنيد. در هنگام شستن اين مناطق، فشار نور را اعمال كنيد، زيرا هميشه مي توانيد به عقب برگرديد و مناطق آسيب ديده را با شيب بيشتر تشديد كنيد.

 

 

كتهاي نازك رنگ گچ را روي سطوح شيب قرار دهيد

منافذ باز چوب براي ايده آل براي گرفتن رنگ و كمك به آن را به طور قاطع چوب. آثار براق و براق مانند سنگ ريزه شده، فلز و كاشي سراميك داراي خلوص منافذ هستند، بنابراين شما بايد رنگ گچ را با تكنيك هاي مختلفي اعمال كنيد. پس از رنگ آميزي گچ با آب، كيسه نازي را به مواد كاغذ بماليد، در تمام جهات مسواك بزنيد. اطمينان حاصل كنيد كه كل سطح پوشش داده شده است. پس از چندين ساعت رنگ خشك، رنگ را در صورت نياز نازك كنيد و يك كت پر نور به سطح اضافه كنيد. علامت هاي قلم مو را به آرامي با بالاي قلم مو رنگ كنيد.

 

براي يك عمق بزرگتر ايجاد كنيد

مبلمان رنگي گچ با عمق چشمگير در اغلب موارد با تكنيك پراكندگي دو رنگ به دست مي آيد. بخش هاي ساينده رنگ تك لايه فقط چوب زير را نشان مي دهد. با اين حال، با قرار دادن دو رنگ مختلف و با دقت بخشيدن به بخش هاي كليدي لايه رنگ بالا، شما رنگ لايه رنگ پايين تر، نه چوب را افشا مي كنيد. با استفاده از يك رنگ تيره تر براي لايه پايين، حداكثر عمق را در مقايسه با يك لايه ي سبك تر توليد مي كند.

 

موم را براي يك بافت نرم اضافه كنيد

رنگ گچ به تنهايي باعث ايجاد يك بافتي مي شود كه به نام آن درست مي شود و گچ و خشك مي شود. استفاده از موم رنگ مخصوص گچ محافظت از پايان و به آن احساس راحتي صابون به نظر مي رسد. موم را با يك قلم مو يا نقاشي ساختمان مدرن تهران پارچه بدون پارچه استفاده كنيد. موم اضافي را با يك پارچه تازه نخي پاك كنيد. موم سفيد در ظرف ظاهر مي شود، اما روشن است، بنابراين نگران ظاهر اوليه آن نباشيد.

 

خشك برس براي تركيب بالا و پايين رنگ

هنگامي كه قطعه يك رنگ پايين تر وجود دارد كه مي خواهيد با يك رنگ بالاتري تركيب كنيد، از تكنيك Dry Brush استفاده كنيد. نكاتي از موي سر را به رنگ گچ لمس كنيد. از رنگ برداشته و قلم مو را دور از قطعه كار قرار دهيد تا چند ثانيه طول بكشد تا رنگ گچ به انسجام خشك تر برس برسد. سپس روي سطوح كار بر روي قلم مو كليك كنيد. از آنجا كه رنگ گچ نسبتا خشك است، تقريبا غير ممكن است سطح پايين تر را با رنگ بيش از حد خراب كند.

 

به دست آوردن پايان فوق العاده صاف توسط شلينگ

گرچه رنگ گچ اغلب به شكل بسيار بافتي و هوازدگي مرتبط است، همچنين مي تواند در جهت ديگر قرار گيرد و ظاهر براق را براي سطوح مانند درب كابينت توليد كند. مواد معدني رنگ گچ باعث مي شود كه ساندويچي آسان شود و اين امر براي توليد يك سطح صاف به كار مي رود. ابتدا يك كت نازك بر روي مورد با يك قلم مو با كيفيت بالا يا يك فويل كمرنگ يا غلتك رنگ Velor رنگ كنيد. شن و ماسه به آساني با ماسه خوب # 220 ماسه كاغذ. هدف شما اين است كه از طريق لايه رنگ (مانند روش ترسناك دو رنگي) شستشو نكنيد اما سكته قلموي يا تارهاي صاف را صاف كنيد. برس يا رول بر روي يك كت دوم، سپس ماسه را دوباره به پايان صاف.

 

رنگ گچ به راحتي نازك يا ضخيم شده است

رنگ گچ بر پايه آب است، و آن را آسان به نازك شدن و ضخيم شدن. رنگ گچ را با مقدار كمي آب سرد خنثي كنيد. رنگ را با اضافه كردن آب آهسته بكشيد. بر خلاف رنگ لاتكس كه پوست را هنگامي كه رنگ را پوشش مي دهد، باز مي شود، رنگ گچ چنين خواصي ندارد. اين بدان معني است كه شما مي توانيد آن را به سادگي با ترك درب باز، و سپس تحريك.

 

همه مارك هاي رنگ گچ سبك را در نظر بگيريد

در سال 1990، آني اسلان بخشي از رنگ گچ را ايجاد كرد زيرا او به يك رنگ نياز داشت كه بسيار سريع خشك شود. حتي اگر شركت او تنها محصولي است كه محصول Chalk Paint را توليد مي كند، ديگر توليد كنندگان رنگ از همان ابتدا محصولات رنگي مشابه گچ ساخته شده اند.

 

  1. نقاشي و موم تزئيني گچبري
  2. رنگ سبك گلي Kilz
  3. نقاشي رنگ Valspar Chalky
  4. رنگ مايع رنگ زرد اليوم Chalked
  5. Chalky Chicks رنگ مبلمان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.