چگونه رنگ آميزي لاتكس انجام دهيم؟

ارائه خدمات ساختماني با بهترين متد روز دنيا

چگونه رنگ آميزي لاتكس انجام دهيم؟

۱۸۸ بازديد

يكي از مزاياي استفاده از رنگ لاتكس، سهولت استفاده آن است. به محض اين كه آن را از فروشگاه رنگ در شرايط مخلوط باز كنيد، رنگ لاتكس آماده است. رنگ جديد لاتكس تازه فقط بايد به ندرت براي اكثر برنامه هاي كاربردي رنگ و رول استفاده شود. تهيه رنگ براي سمپاش هاي رنگي يا رنگ هاي لاتكس با رنگ هاي گوناگون ضروري است كه بخاطر تبخير تا حدودي از بين رفته است. از آنجا كه رنگ لاتكس بر پايه آب است، مي توان آن را با آب نازك كرد. نازك شدن رنگ لاتكس موفق، نياز به ارزيابي دقيق دقيق ويسكوزيته رنگ و اضافه كردن مقدار درست آب دارد.

 

Thinning and Stirring Latex Paint

ابزار و لوازم مورد نياز شما

 

  • رنگ لاتكس
  • دماي آب اتاق
  • فنجان اندازه گيري سيالات
  • پاك كردن قيف
  • رنگ مي تواند درب بازكن
  • چوب رنگ زدن چوب
  • مته (اختياري)
  • پيوست ميكسر قدرت براي مته (اختياري)
  • فنجان ويسكوزيته (اختياري)
  • سينر مخروطي مشبك (اختياري)

 

دستورالعمل ها

رنگ آكريليك كنيد

قبل از اينكه رنگ را نازك كنيد، نقاشي منزل مسكوني تهران رنگ را به دماي اتاق محيط بين 50 تا 90 درجه فارغ التحصيل كنيد. رنگ سرد به آرامي جريان مي يابد و نيازي به نازك شدن ندارد. اگر رنگ بيش از حد سرد باشد، ممكن است تصور اشتباه را به وجود آورد كه نياز به نازك شدن دارد.

 

 

قبل از مخلوط كردن رنگ

 

رنگ را به طور كامل مخلوط كنيد. اگر رنگ به تازگي در فروشگاه خراب شده است، اين مرحله لازم نيست. با گذشت زمان، مواد جامد تمايل به جمع آوري در پايين كان، و ساختن سازگاري واقعي رنگ را دشوار مي سازد. چاك اتصال دلبستگي ميكسر به مته و رنگ را كاملا مخلوط كنيد. براي تست آن، چوب چوب را تكان دهيد. اگر چوب در پايين بچرخد، جامد هنوز كاملا از بين نمي رود. در صورتي كه اين مورد باشد، ميكسر قدرت را در كاناله اجرا كنيد تا رنگ يكسان باشد، از بالا به پايين.

 

ارزيابي اينكه رنگ نياز به ريزش دارد

براي رنگ آميزي كامل، سمپاشهاي رنگي نياز به رنگي دارند كه در محدوده خاصي از ويسكوزيته قرار مي گيرند. اطلاعات مربوط به اين محدوده را براي اسناد رنگ اسپري كنيد. براي كاليبراسيون دقيق هنگام استفاده از سمپاش رنگ، در يك فنجان ويسكوزيته كم هزينه سرمايه گذاري كنيد. فنجان ويسكوزيته عمدتا يك قيف دراز مدت با يك سوراخ كاليبره شده در پايين است. فنجانهاي ويسكوزيته استاندارد صنعتي شامل جام فشرده سازي فدراسيون # 4 و جام ويسكوزيته غوطه وري Zahn است. آموزش نقاشي ساختمان براي يك روش دقيق اما دقيق تر، براي اندازه گيري ويسكوزيته، يك رنگ را با يك فنجان يكبار مصرف تميز كنيد و آن را از طريق يك قيف آشپزخانه ريختيد. رنگ نياز به نازك شدن سوراخ سوراخ را مسدود خواهد كرد و يا به طور كامل تخليه نخواهد شد و مدت زمان نامحدودي براي تخليه خواهد داشت.

 

فشار ناخالصي

تكه هاي رنگ جامد و فيلم هايي كه توسعه داده شده است، نمي توانند با آب شدن با آب تثبيت شوند. تكه هاي بزرگ را با انتهاي قلاب يك درب باز كن نقاشي كنيد. تكه هاي باقي مانده و ساير ناخالصي ها را با سينر مخروطي با مش بافته ارزان قيمت حذف كنيد.

 

آب را اندازه گيري كنيد

براي جدا كردن مقدار درست آب، از يك فنجان مايع اندازه گيري استفاده كنيد، نه فنجان اندازه گيري خشك. مقدار آب اضافه شده بر اساس كنترول موجود رنگ و قوام مورد نظر شما متفاوت است. چهار اونس آب تميز و دماي اتاق به طور كلي يك مقدار خوب براي شروع است؛ شما هميشه مي توانيد بيشتر به عنوان مورد نياز اضافه كنيد. توليد كنندگان رنگ تمايل دارند مقدار آب اضافه شده را در 8 اونس در هر گالن رنگ لاتكس براي برنامه هاي كاربردي اسپري. با رنگ نقاشي مي توانيد مشخصات نقاشي رنگ لاتكس خاص خود را به برچسب يا رنگ آنلاين بدهيد.

 

آب را به رنگ مخلوط كنيد

به آرامي آب را به رنگ بچرخانيد و به آرامي نقاشي ساختمان در تهران رنگ را با چوب رنگ چوب تكان دهيد. قبل از استفاده، با فنجان ويسكوزيته يا قيف تست كنيد.

 

نكاتي براي كاهش رنگ لاتكس

 

  1. هرگز از محصولات نفتي استفاده نكنيد تا رنگ لاتكس بر پايه آب نازك باشد. هر محصول به نام نازك تر رنگ احتمالا يك حلال مبتني بر نفت است. استن و معدني اروميه انواع رنگ كننده است.
  2. اگر مي خواهيد علامت هاي قلموي يا غلتكي را از بين ببريد، در نظر بگيريد كه يك افزودني رنگ مانند فلوئورل به جاي آب استفاده كنيد. براي برنامه هاي غلتكي و برس، 8 اونس فلوئورول اضافه كنيد.
  3. افزودن آب به رنگ، رنگ را رنگ مي كند و بنابراين رنگ آن را روشن مي كند، بنابراين ممكن است رنگ هاي بيشتري براي بهبود كيفيت رنگ لازم باشد.
  4. يكي از نشانه هايي كه نشان مي دهد كه رنگ لاتكس آب را از طريق تبخير از بين مي برد، زماني است كه درپوش كانتينر با رنگ است. حتي يك شكاف بين حفره اي بين درب و ميله به اندازه كافي اجازه مي دهد رنگ رنگ مبتني بر آب در طول زمان تبخير شود.

يادمان فكه كجاست ؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.