نقاشي ساختمان مولتي كالر , رنگ روغني , رنگ پلاستيك

ارائه خدمات ساختماني با بهترين متد روز دنيا

نقاشي ساختمان مولتي كالر , رنگ روغني , رنگ پلاستيك

۱۵۸ بازديد

 

مهمترين گروه رنگ هايي كه براي پوشش ديوار مورد استفاده قرار ميگيرند به ترتيب عبارتند از : رنگ پلاستيك , رنگ روغني و مولتي كالر كه از اين ميان دو رنگ پلاستيك و روغني از قديمي ترين پوشش هاي ديوار هستند ولي نقاشي ساختمان كرج با مولتي كار سابقه و قدمت استفاده كمتري دارد چون ماهيت رنگ مولتي كالر بخاطر اينكه مدت زمان زيادي از ابداعش نميگذرد اينگونه است . هنرمندان نقاشي ساختمان ما آمادگي دارند در تهران و نقاشي ساختمان در البرز متناسب با نياز هموطنان عزيز خدمات نقاشي ساختمان با رنگ پلاستيك , روغني و مولتي كالر را با قيمت و كيفيت مناسب ارائه دهند.

 

توجه داشته باشيد كه مديريت سايت شبكه نقاشان ايران مسول محتواي ساير سايت ها كه بعضا ممكن است توسط شبكه نقاشان ايران و يا اساتيد نقاشي ساختمان انديشه در تهران و ساير استانها به آن ها لينك شده باشد نمي باشد.

 

تعدادي از سايت هاي فعال در زمينه نقاشي ساختمان كه مورد تاييد شبكه نقاشان ايران ميباشند به شرح زير ميباشند.

 



 

چه نوعي از رنگ براي ساختمان شما مناسبتر است؟

در راستاي تصميم گيري صحيح و انتخاب مناسب رنگ ديوارهاي ساختمان حتما توصيه ميشود با يكي از روش هاي مشورت با نقاش ساختمان يا كسب اطلاعات كافي از طريق مطالعه و جستجو در اينترنت اطلاعات كافي را كسب كرده و با علم و اشراف كافي اقدام به انتخاب رنگ كنيد .

 

بزودي مقاله كاملي به عنوان راهنماي انتخاب رنگ در سايت منتشر خواهيم كرد و در حال حاضر شما عزيزان ميتوانيد از طريق مشورت با هنرمندان و نقاشان ما اين اطلاعات را كسب كنيد.

 

كداميك گزينه بهتري براي پوشش ديوار ساختمان ميباشد : رنگ يا كاغذ ديواري ؟

يكي از سوالاتي كه غالبا ذهن ما را هنگامي كه قصد انجام تعميرات و تزئينات داخلي ساختمان را داريم مقايسه بين متريال مدرن و جديد كاغذ ديواري در مقابل نقاشي ساختمان ميباشد كه قدمت استفاده بسيار بيشتري داشته است.

 

اينكه رنگ بهتر است يا كاغذ ديواري ؟

 

با ما بهمراه باشيد تا پاسخ اين سوال را بدانيد.

 

در نظر داشته باشيد كه با توجه به پيشرفت هاي تكنولوژيكي كه هم در جنس هاي كاغذ ديواري حاصل شده و هم در انواع رنگ ها و تكنيك هاي نقاشي ساختمان طبيعتا از هر دو متريال ميتوانيم به فراخور نيازمان بهره بگيريم و بخوبي پاسخگوي نيازمان خواهند بود .

 

بنابراين توصيه ميشود در انتخاب نوع متريال براي پوشش ديوارهاي ساختمان بيشتر به خلق و خو و احساس خودتان تكيه كنيد . البته تفاوت عمده اجراي كاغذ ديواري با پوشش هاي رنگي ساختمان قطعا در اجر ميتواند باشد و انجام پروسه نقاشي ساختمان تماما به كيفيت اجرا و مهارت نقاش بستگي دارد در حالي كه در كاغذ ديواري اين وابستگي به مجري و نصاب كمتر است.

 , ،

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.